Meld feil og mangler på vann- og avløpsanlegg

Hva er feil og mangler?

Dette kan for eksempel være:

  • Lampe på pumpestasjon har sluttet å lyse
  • Det fosser vann/kloakk ut av en kum
  • Susing i en kum
  • Løse eller manglende kumlokk
  • Vann- eller kloakklekkasje
  • Brunt eller grumset drikkevann
  • Dårlig trykk på drikkevann

 

Slik varsler du

I åpningstiden kan du ta kontakt med med Servicekontoret på tlf. 71 69 90 00, eller du kan kontakte oss via skjemaet Meld fra om feil og mangler på vann- og avløpsanlegg.

Ved hendelser utenom åpningstidene våre, kan du også varsle det via vaktsentralen i Kristiansund, tlf. 71 67 10 00.

Husk at dersom det har oppstått en lekkasje inne i huset ditt, eller på en av stikkledningene dine, må du ta kontakt med en rørlegger eller en entreprenør for å få hjelp. Les mer om Forpliktelser for abonnent og kommune.

NB! For at klagen skal bli fulgt opp må den meldes inn til oss via skjema på hjemmesiden, telefon, e-post eller personlig. Vi har dessverre ikke anledning til å følge opp klager formidlet i sosiale media.

Kontaktinformasjon

Sunndal kommune
E-post
Mobil 71 69 90 00
Bjørn Røkkum
Oppsynsmann vann og avløp
E-post
Mobil 913 86 294
Grete Marie Trædal
Teknisk planlegger
E-post
Telefon 71 69 90 00
Mobil 908 90 177

Åpningstider

Sommer (fra 1. mai - 30. august):

Mandag -fredag: 08.00 - 15.00

Vinter (fra 1. september - 30. april):

Mandag - fredag: 08.00 -16.00