Veiledning i oppmålingssaker.
Finn mer informasjon om
Nøkkelinformasjon
Ofte stilte spørsmål
I møte med en saksbehandler kan du få hjelp til utfylling av søknader og svar på andre spørsmål du har forbindelse med bygging.
Når du har funnet den saksbehandleren du ønsker å snakke med, trykk på "Avtal tid" for å se deres kalender og når de har ledig tid. Velg det ledige tidspunktet som passer deg best.
Fyll ut registreringsskjemaet så detaljert som du kan, slik at saksbehandleren kan være så forberedt som mulig til møtet.
Forespørselen vil sendes direkte til saksbehandler. Du vil få en bekreftelse på om ønsket tidspunkt er godtatt eller ikke på mail fra saksbehandler i etterkant.
Du kan velge om du ønsker at møtet skal foregå ved oppmøte, på telefon eller Teams.
I registreringsskjema kan du velge om du ønsker å avtale møte via telefon/Teams eller ved å møte opp personlig.
Dersom du ønsker telefonmøte vil saksbehandler ringe deg opp på gitt tidspunkt. Husk å oppgi ditt telefonnummer i registreringsskjemaet.
Du kan booke møte på inntil 30 minutter.
Dersom du mener du har behov for et lengre møte, oppgi dette i kommentarfeltet i registreringsskjema.
Ved forespørsler som kommer inn senere enn én arbeidsdag før kan vi ikke garantere svar fra saksbehandler på ønsket tid.
Dersom du må avlyse et møte, må du ta direkte kontakt med den saksbehandleren som du har avtalt møte med.
Du vil få kontaktinformasjon til saksbehandler på mail når møtet er bekreftet.