Gratis energianalyse

Klina- og energirådgivning Energiportalen Bård Gudim

Nå får alle innbyggere i kommunen gratis tilgang til energiportalen.no, der du kan gjøre en energianalyse av boligen din.

Energianalyse på nett

Verktøyet Energiportalen gjør det mulig med objektiv nettbasert energianalyse av boligen din. Gå til energiportalen.no og søk opp boligen din. Du får veiledning til hvordan han skal brukes.

Søk opp din bolig på energiportalen.no

Bli bevisst

Portalen er et godt virkemiddel for å bevisstgjøre huseierne sin energibruk og sparepotensiale. Energiportalen gir deg blant annet svar på hvor mye du kan spare på strømregningen din ved å redusere energibruken i hjemmet ditt, og også gi tips og råd om hvordan gjøre det.

Tilbudet er en del av arbeidet til kommunen med klima og energi som skal bidra til kunnskapsbygging og tilrettelegge for at innbyggere skal kunne ta klimavennlige valg.

Energiportalen er tilgjengelig til september 2024.

Kampanjen er finansiert av Møre og Romsdal fylkeskommune og er levert i samarbeid med kommunene i fylket. Energiportalen er levert av Simenergi AS.