Besøk oss

Finner du ikke det du leter etter på hjemmesida vår, eller har du behov for å møte en saksbehandler?

Ved servicekontoret i 1. etasje på rådhuset tar vi imot deg når du henvender deg til kommunen.

Åpningstider i servicekontoret er kl 09.00–15.00

Publikumsmottak

Våre medarbeidere kjenner kommunen og vil enten gi deg svar med en gang, eller sette deg i kontakt med den saksbehandleren som kan hjelpe deg videre.

I publikumsområdet i 1. etasje ligger ulike brosjyrer, dokumenter og skjemaer tilgjengelig. Her finner du også en PC som er tilgjengelig for publikum. Vi vil kunne veilede deg, dersom du trenger hjelp.

Dokumenter som legges ut til offentlig ettersyn, ligger tilgjengelig her.

Ved servicekontoret kan vi hjelpe deg med

• borgerlig vielse
  • kunnskaps- og etablererprøven
  • salgs- og skjenkebevilling
  • parkeringsbevis Grødalen
  • kopiering/rett kopi
  • salg av kart (turkart over Sunndal, turkart Dovrefjell og Sunndalsfjella, Trollheimen fiskekart)

NB!

• Parkeringsbevis for forflytningshemmede og ledsagerbevis behandles nå av tildelingsenheten i helse- og omsorgstjenesten (på Sunndal helsetun).
  • Matavfallssekker/plastsekker kan fås ved Ottem gjenvinningsstasjon i åpningstida, eller ved å knytte en tom sekk på avfallsdunken på tømmedag.

Behov for å møte saksbehandler?

For at vi skal kunne yte god og effektiv service ber vi om at du avtaler møtetidspunkt med aktuell saksbehandler, dersom du har mulighet til det.

Når du kommer til rådhuset, kan du melde din ankomst på en av følgende måter:

• På besøksskjerm: dersom du har avtale, kan du enkelt melde din ankomst ved å bruke berøringsskjermen i foajeen. Her finner du aktuell saksbehandler, og ved et enkelt trykk går det en SMS til vedkommende om at du venter i foajeen.
  • Henvend deg i skranken for å kontakte aktuell saksbehandler.
  • Eventuelt ta kontakt med saksbehandler direkte.